Timebestilling

FOR MEDLEMMER

SLIK BESTILLER DU TIME

Timebestilling, kjøp av medlemskap, klippekort og sesongkort skjer via nettsystemet MATCHi, som er en moderne onlinetjeneste for racketsport.

NB! Hvis du er medlem i en annen klubb som også benytter MATCHi systemet og du har en konto der, velger du å logge inn med denne.

Husk at navn og e-postadresse må være identiske begge plasser.

Flere norske klubber tillater også ikke-medlemmer å bestille time. Så er det ingen ledig hos oss, så har du likevel mulighet til å kunne booke bane hos en annen klubb.

NETTLESER OG APP BANER

Du har tilgang til tjenesten via pc/smarttelefon/nettbrett med din nettleser. Du kan også laste ned MATCHi-app fra AppStore for å søke/booke ledige tider.

Får du problemer med å bestille eller lurer på noe ta kontakt med oss på e-post.

FOR IKKE MEDLEMMER

TIMEBESTILLING FOR IKKE MEDLEMMER

Er man ikke medlem kan man fremdeles bestille bane.

For ikke medlemmer betaler man 100,- kr mer enn dersom man er medlem. Booking av bane skje via klubben.

Dersom man ønsker å booke bane send en e-post til oss. Klikk på knappen nedenfor.

Utebanen er tilgjengelig for alle og er gratis. Får å booke utebanen man opprette bruker.